Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje
Tisztelt fülöpszállási Lakosok!
A koronavírus járvány második hullámának egyre magasabb napi esetszámai településünkön is mutatkoznak. Fülöpszálláson is napról napra találkozunk újabb pozitív teszteredményekkel. A település vezetése az alapvető szabályokon túl néhány rendkívüli intézkedést vezet be az önkormányzathoz tartozó intézmények minél tovább fenntartható működése érdekében.
Munkatársaink egészségének védelme és a Polgármesteri Hivatal zavartalan működésének biztosítása érdekében 2020. november 09-től az ügyfélfogadási rend a következők szerint változik:
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | |
Délelőtt | 09-12 | – | – | – | 9-12 |
Délután | – | 13-15 | – | 13-15 | – |
A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézők csökkentett létszámban lesznek jelen. A személyes ügyintézés lehetőségét csak kivételesen indokolt, halaszthatatlan esetben biztosítjuk. Az ügyfelelek az épületbe kézfertőtlenítés és maszk használat mellett, csak az erre a célra kialakított ügyfélfogadási irodáig léphetnek be. Kérem, amennyiben lehetséges, a jövőben részesítsék előnyben a telefonos vagy e-mailben történő ügyintézést.
Elérhetőségeink:
78/435-322 (Polgármesteri Hivatal vezetékes)
70/643-1689 (Polgármesteri Hivatal mobil)
70/451-9768 (Családsegítő)
polghivfulop@t-online.hu (Polgármesteri Hivatal e-mail)
Megértésüket megköszönve, tisztelettel:
Gubacsi Gyula
polgármester
Az eredeti dokumentum elérhető ITT