Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

Tisztelt fülöpszállási Lakosok!

 

A koronavírus járvány második hullámának egyre magasabb napi esetszámai településünkön is mutatkoznak. Fülöpszálláson is napról napra találkozunk újabb pozitív teszteredményekkel. A település vezetése az alapvető szabályokon túl néhány rendkívüli intézkedést vezet be az önkormányzathoz tartozó intézmények minél tovább fenntartható működése érdekében.

Munkatársaink egészségének védelme és a Polgármesteri Hivatal zavartalan működésének biztosítása érdekében 2020. november 09-től az ügyfélfogadási rend a következők szerint változik:

 

  Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
Délelőtt 09-12 9-12
Délután 13-15 13-15

 

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézők csökkentett létszámban lesznek jelen.  A személyes ügyintézés lehetőségét csak kivételesen indokolt, halaszthatatlan esetben biztosítjuk. Az ügyfelelek az épületbe kézfertőtlenítés és maszk használat mellett, csak az erre a célra kialakított ügyfélfogadási irodáig léphetnek be. Kérem, amennyiben lehetséges, a jövőben részesítsék előnyben a telefonos vagy e-mailben történő ügyintézést.

Elérhetőségeink:

78/435-322     (Polgármesteri Hivatal vezetékes)

70/643-1689   (Polgármesteri Hivatal mobil)

70/451-9768   (Családsegítő)

polghivfulop@t-online.hu      (Polgármesteri Hivatal e-mail)

 

Megértésüket megköszönve, tisztelettel:

 

Gubacsi Gyula
polgármester

 

Az eredeti dokumentum elérhető ITT

Hozzászólások

hozzászólás